NYÅR OCH IDAG

Imorgon är det Nyårsafton !
Jag ska hem till Olivia med en hel hög vänner och äta tre-rätters, skicka upp ufo-ballonger och ha det bra :)
Ska även sova över där så det blir ett långt firande !
Jag ska ha på mig allt nytt som jag hittade på mellandagrean i fredags. En röd polyesterklänning, med öppen rygg och släp. Till det svarta genomskinliga tights och en finare svart kofta till. Ett silvrigt halsband jag fått av Cassi :)
 
 
Idag vaknade jag typ 11 .. åt frukost, såg på TV. Vid 12 gick hela familjen ut ( alla utom Clara som träffade en grabb) vi gick nästan en mil :) Kändes bra ! Nåt som känns mindre bra är att jag nog fått blåskatarr, en typ av urinvägsinfektion. Jag känner mig extremt kissignödig nästan hela tiden, när jag egentligen inte alls behöver kissa ? Det gäller att dricka sjukt mycket, vad som helst. jag kan inte dricka mycket, tycker inte om att bara dricka typ vatten sådär ..
 
Jag just nu, as kissignödig.
 
 

Kommentera här: