MITT 2017

Nyårsdagen började med jobb på lokaltidningen Norra Skåne

Inventering på Woody

Skola igen i Kalmar

Firade ett år med Vidar – Vi åkte skridskor, fikade på Ekelunds, åt på Taco bar och såg filmen Lion på bio

Examensfest för Louise

Praktik på P4 Kristianstad i fem veckor

Födelsedag för Olivia

Simning

SKAM - maraton

Spinning

Möten

Räkningar

Ungdomsmottagningen

Skrev krönikor

Mellomys

Gymmade

Drinkkvällar

Synundersökning

Kalmar - Skåne fram och tillbaka med både tåg och bil

Sjösjukan, både framför och bakom baren 

Kursen Digital publicering

Förfester

Kick-offer

Föreläsningar

Självstudier

Tranås

Studentradio

Barnpassning

Indoor Walking

Barkbrudarna

Tandläkaren

Sola i hamnen

Kalmar FF-match

Sushi

Sittningar

Seminarium

Garderobsrensning

Blocketsökningar efter möbler

Konsert med Kite

Lägenhetsbesiktning

Vidars födelsedag

Flytten till Sjöbrings

Samboskap

UB-häng

Valborg

Pinchos

Inflyttningsfest

Kursen Journalistik & Samhälle

Majas Konfirmation

Tentor

Eurovision Song Contest

Skådespeleri

Fester

Vidars examen

Berlin med tjejerna

Fick tysk böter

Kalas för mig på min 21-årsdag

Konsert med First Aid Kit

Jobb på Derome

Midsommar hos Elma

P4 Kristianstad hela sommaren

Torsjö Live

Kristianstad Pride

After Work

Pizza

Kattvakt

Åhus-stranden

Konsert med Håkan Hellström

Tranås

Björket

Loppisar

Intervjuer

Frisören

Cruising

Ett dop som blev ett bröllop

Nollning

Pubrunda

Kräftskiva

Cykelfest

Bio flera gånger om

20-årsfest

Betala hyra

Weekend i Jönköping

Ernesto

Våra föräldrar träffades första gången

Halloween

Legendarisk elefantdräkt

Drakar och demoner

Uppsats

UB - häng på en helt ny nivå

Möten

Middagar

Stand-up

Handledning

CSN

Shopping

Julpynt

Kaktusgalan

Boxning

Bowling

Ungdomsmottagningen

Julbord

Restaurang

Tåg

Spinning

Träning

Intervjuer

Julfirande med nära och kära

Björket med vännerna 

Middag hos Mormor och morfar

Spelkväll

Nyår i Kalmar med vännerna (familjen)

 

Ett perfekt avslut på ett omtumlande år. Har fått mycket tid att tänka under detta år. Tankar jag aldrig haft innan. Tvekan, ångest, panik och ständiga funderingar om vad jag ska bli, vad jag ska göra och vad jag ska känna över saker och ting. Det värsta är att jag ägnat oersättlig tid att tänka på sånt som jag ändå inte kan påverka. Det är som det är och det blir som det blir. DU blir som du gör dig, vill du så kan du. Så sluta gnäll o bara kör. OCh njut av livet på vägen, annars lär du gnälla över det också. 

2018, det läskigaste året - nu kör vi bara. 

 

 

 

 

Kommentera här: