FRÅN HELGEN

Jaha, då var snart denna helgen över. 
Hela veckan har spenderats på Universitetsbiblioteket där jag arbetat med uppsatsen. 
Jag och Judit som jag skriver med, vi är igång i alla fall, och det känns skönt! 
Men det är ju en stressfaktor som man ständigt tänker på... 
Men i helgen har det varit en massa myskvällar, och det har varit väldigt skönt att bara ta det lugnt och vila upp sig inför nästa plugg-vecka. 
 
I fredags spelade vi Drakar och demoner här hos oss, något som Vidar har velat göra väääldigt länge. 
Och det var kul faktiskt, jag har varit extremt skeptisk men kan erkänna att det var roligt! 
 
Igår, lördag gjorde jag pannkakor till mig och Vidar till brunch. 
De blev väldigt goda om jag får säga det själv! 
Senare på eftermiddagen passade vi på att tvätta lite, och tyvärr var det de enda jag var utomhus igår. 
Det blir mörkt så himla tidigt nu, och igår var det nästan storm. 
Men vännerna kom hit senare på kvällen så såg vi på lite läskig film ihop, det var mysigt och välbehövligt med lite kompishäng. 
 
Idag mötte jag upp Annie för en sväng på stan, jag köpte en ny kalender på Åhlens. 
Jag vill hemskt gärna planera, och jag blir förvirrad om jag inte redan nu kan skriva upp vad som händer i början på nästa år. 
Uppsats, praktik och jobb. Man måste hålla koll! 
Inne på H&M köpte jag två nya nagellack och nya pads. 
Jag tycker H&M:s nagellack är väldigt bra faktiskt, bred pensel som är lätt att måla med och det torkar snabbt! 
Jag ville ha ett julrött nagellack, haha jag är väldigt taggad på julen i år. 
Har även varit sugen på ett grönt länge, och av en slump hittade jag ett som var på rea, så då köpte jag det också! 
 
Senare mötte vi upp Rebecka och Cornelia på en fika på Ben&Jerry's. 
Vi köpte glass och det var sååå gott. 
En bra söndag helt enkelt. 
 
 
 
 
Bara för att tjejerna sa att jag skulle ta bilder på vad jag köpt och lägga upp på bloggen, så gjorde jag det.

Kommentera här: