KLADDKAKANS DAG

Sitter i sängen endast iförd min CARRIE + MR. BIG tröja, som jag fått av mina kära vänner i födelsedagspresent. 
 
Idag är det kladdkakans dag, så jag har faktiskt bakat en idag. Tänka sig. 
Den blev liiiite väl torr. Den kunde varit lite kladdigare, that's how I like it!! 
 
Idag var också första dagen för det officiella examensarbetet, c-uppsatsen. 
Jag och Judit, som jag skriver den ihop med, fick träffa vår handledare idag för första gången, och det kändes väl bra! Det här ska nog gå ihop sig. 
 
Vi båda har ju lite jobb på Barometern och P4 samtidigt, så man får försöka hinna med minst 40 sidor nu under hösten... 
 
Jag upplever en typ av höst-depp på så vis att jag bara vill ligga i soffan, titta på något program och äta gott. Dag ut, dag in. Men imorgon ringer klockan 7.30. 
 
 

Kommentera här: