BILDER FRÅN HELGEN

Då var vi hemma igen efter en mysig och rolig helg i Jönköping. Idag har vi mest åkt tåg, så sitter nu och chillar i soffan. 
Tänkte visa alla bilder från helgen! 
Vad som inte visas på bilderna är Emils födelsedags/inflyttningsfest, där han hade anordnat ett quiz, som jag och min lagpartner - VANN. Vidar kom tvåa, så den vinsten kändes väldigt bra. 
Dock, innan quiz-vinsten, skar jag upp fingret när jag skulle ta av kapsylen från en glasflaska. Det blödde ganska länge osv, men som tur var har Emil erfarenhet av att skära upp fingrar så han var väl förberedd med en förbandslåda. 
Senare satte vi oss på Den småländska kolonin tills stängning. 
 
Imorgon ska jag lämna in min mobil på lagning, då den bara fungerar om den sitter i laddaren. Annars bara dör den om och om igen.... Väldigt irriterande. Men efter det ska jag sätta mig på Universitetsbiblioteket och plugga med min inlämningsuppgift som ska in på fredag. Och när den väl är inlämnad, ska jag umgås med min familj som kommer och hälsar på i helgen! Det ser vi fram emot ♥
 
 
Fika och plugg på Wayne's coffee. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett restaurangbesök till Badabing som ligger etta på Tripadvisors tips om matställen i Jönköping. Ja, både Vidar och jag instämmer - väldigt gott! 
 
 
 
 
 
Efter burgaren gick vi hem och gjorde oss i ordning för festen. Jag hade mina nya glitter-pants som jag köpte på Monki dagen innan. Sköna och snygga - perfekta kombon. Dock lite för tunna för den kalla oktobernatten. 
 
 
 
 
 
Imorse checkade vi ut vid elvatiden, så efter det njöt vi av sista hotellfrukosten på Vox. Har jag nämnt att jag älskar frukost. 

Kommentera här: