SÖNDAGEN

Natten till söndag ställdes klockan en timme tillbaka. Därför "vann" vi en timme imorse, vilket var väldigt skönt, för då fick jag en timme "extra" med min familj ♥
Efter frukost gick vi en morgonpromenad till mina favoritplatser i skogen precis vid oss. Utsikten, och den lilla badviken. 
Senare under dagen var vi en sväng på stan, sen åt vi lite lunch på Eat. 
Efter tretiden när familjen begav sig på bilfärden hemåt, pluggade jag lite innan Vidar och jag gjorde oss i ordning för restaurangbesöket på Ernesto för att fira Evelinas 23-årsdag. 
 
 
 
Så himla fina de är. 
 
 
 
 
 
Japp, mamma vill ju ha nåt att posta på fejjan...
 
Höstfin terrass
 
 
 
 
 
På Ernesto har vi varit och ätit ett par gånger nu under tiden i Kalmar, men ikväll beställde jag lasagne för den hade jag inte provat innan. Den var väääldigt god. Jag har nog inte ätit lasagne på två år. Senast var när Vidar bjöd hem mig på middag för första gången. För två år sedan ♥
 
Födelsedagsgrisen beställde räkrisotto, även hon en nysmakare, som annars gärna beställer samma varje gång. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Presentdags!
 
Det msåte alltid finnas ett kort. 
 
Presentkort på piercingsmycke...
 
... och produkter från Rituals! En väldigt trevlig kväll som avrundar denna veckan. 
Imorgon är det måndag. 
Ny dag. 
Ny vecka. 
Nya möjligheter.

Kommentera här: